OTC Japans
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
OTC Japans

Anything regarding OTC: Japanese!
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Happy times

Go down 
AuthorMessage
Raoul




Posts : 1
Join date : 2010-04-09

Happy times Empty
PostSubject: Happy times   Happy times EmptySun Apr 18, 2010 8:48 am

Gobusatashite orimasu.

Oftewel: Ik heb een tijdje niets van me laten horen. Ik was dan ook erg druk en er is niet zo heel veek gebeurd in de tussentijd, behalve dat ik een weekje terug ben geweest om mijn vriendin op te zoeken.(goedkoop ticket kunnen vinden)

Een paar weken geleden ben ik samen met Froni wel getrakteerd door een wat oudere australiër die bij ons op de universiteit zijn Japans ophaalt. Hij nam ons mee naar een niet al te goedkoop restaurant waar we heerlijke Japanse versnaperingen hebben genuttigd. We hebben een keer een praatje met hem gemaakt en hij wou ons graag eens meenemen ergens naartoe, zodoende.
En het beste gedeelte( mijn vader zou trots op de zijn) Crocodile dundee betaalde alles! . We wilden natuurlijk ''Going Dutch'' doen, maar hij stond erop.

Anders dan dat heb ik niet veel te melden. Weer lekker bezig geweest met Japans en de bijvakken. Het gaat wel snel allemaal hoor, het voelt alsof ik qua nieuwe dingen al een jaar hier zit. Maar dat is alleen maar positief natuurlijk.

Ook de lessen business Japans zijn erg interessant, maar tegelijkertijd ook erg moeilijk. Hoe dan ook, ik heb er ontzettend veel aan.

Op het moment houd ik me zoet met een presentatie die binnenkort moet worden gehouden. We moesten een tijdje terug een winkeleigenaar
interviewen voor een project. We kozen een winkel waar men grafstenen, tegels en dingen voor in de tuin kan kopen. Het was allemaal erg leerzaam, alleen al doordat het in het in Keigo moest.


Groetjes,

Raoul Langejans
Back to top Go down
 
Happy times
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
OTC Japans :: School :: Studying in Japan-
Jump to: